[ AdSense ] ياريت حد يفيدني ضروري في موضوع غلق القنوات لاني اتخنقت وياريت يكون فاهم

ياجما استفسار لاني فيه ناس كتير بتفتي دلوقتي انا كان عندي قنا فيها 4 مليون الا ربع مشاهدة والله لا يبارك للي عمل ابلاغ فيها لاني بلاغه غلط المهم عملت قنا تاني وتم حذفها

وغيتر الحساب وعملت حساب تاني بس بنفس الادسنس واتقفلت ناس بتقول جوجل بيتتبع الا بي وناس بيقولوا سبب قفل القنوات انه تعريف الناشر بتاع اميل ادسنس فغيره واعمل واحد غيره

انا لغيته من 3 ايام ونزلت فيديوهات من حساب تاني خالص ومعنديش اي ادسنس لسه الفكرة انهم قفلوا القنا الجديدة بسبب مخالف الاشرادات والمحتوي علما اني عندي لا يقل عن 250 فيديو بحملهم علي اي قنا جديد بس واحدة واحدة وهي نف سالفيدوهات مع اضاف فيديوهات جديد !!

بس كل مر تتقفل انا حاليا من علي حساب قديم اللي كان عليه ادسنس ولغيت ادسنس منه بس الفكرة دلوقتي لو عملت ادسنس جديد هيتقبل ؟؟ والقنا الجديد اللي هعملها هتتقفل برده بسبب اردشادات المنتدي والاغرب من كده الناس اللي بتقول اني القناة لوحدها اللي بتضر ايه علاق اني اي قناة في الحساب تنضر ؟؟


from :: TRAIDNT FORUM :: - ركن نادي Google http://ift.tt/2pq7wqr
via IFTTT

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اكثر لعبة شعبية في المغرب العربي - لعبة الروندا

[ برنامج ] : برنامج العطاء للتقسيط الخامس 5.1